Kampania reklamowa linków sponsorowanych w Google AdWords to jedna z najefektowniejszych metod promocji usług i produktów w internecie. Efekty, w postaci odwiedzin na stronie www, widoczne są natychmiastowo, a dodatkowo reklamodawca zachowuje pełną kontrolę nad budżetem kampanii. Rozliczenie następuje na podstawie kliknięć w reklamę (nie wyświetleń), a maksymalna stawka ustalana jest przez reklamodawcę samodzielnie.

 

Kampanie linków sponsorowanych umożliwiają precyzyjne określenie wielu parametrów takich jak zasięg geograficzny, przedział czasowy czy typy urządzeń, na których reklamy będą wyświetlane.

 

Do podstawowych zalet kampanii linków sponsorowanych w sieci wyszukiwania należą:

  • pełna kontrola kosztów – kampania rozliczana jest w modelu CPC, a więc reklamodawca płaci wyłącznie za kliknięcia, czyli za użytkownika, który został skierowany na stronę www,
  • precyzyjny zasięg – narzędzie umożliwia precyzyjne określenie zakresu terytorialnego, grupy docelowej oraz czasu wyświetlania reklam,
  • mierzalność - reklamodawca na podstawie dostępnych statystyk online sprawuje pełną kontrolę nad prowadzoną kampanią. Wiedza na temat najskuteczniejszych słów kluczowych pozwala na efektywne dysponowanie budżetem.

 

Nasi specjaliści na każdym kroku monitorują jakość prowadzonych kampanii AdWords w taki sposób optymalizując jej ustawienia, aby nasz Klient odnosił maksimum korzyści przy ponoszonych nakładach finansowych. Standardowe kampanie linków sponsorowanych realizowane są według poniższego schematu działania:

  • planowanie kampanii Google AdWords – obejmuje czas niezbędny na określenie grupy docelowej, opracowanie treści reklam, przygotowanie słów kluczowych oraz zgromadzenie niezbędnych materiałów dodatkowych,
  • uruchomienie kampanii oraz jej ciągła optymalizacja – działania w AdWords podlegają ciągłej analizie skuteczności i optymalizacji celem podniesienia efektywności,
  • podsumowanie i raportowanie – kampanię kończymy szczegółowym raportem uwzględniającym precyzyjne statystyki odwiedzin.
Czy wiesz że...?

15,8 mln użytkowników Internetu w Twoim zasięgu!

93,8% wszystkich wyszukiwań w Polsce jest kierowanych do Google

Kampanie linków sponsorowanych w oparciu o zakładaną efektywność działań mogą mieć charakter działań:

  • agresywnych – stawki za kliknięcia ustalane są na wysokim poziomie. Dzięki temu reklamy pojawiają się na wysokich pozycjach i generują większą liczbę odwiedzin na stronie www. Jednocześnie koszt takiej kampanii reklamowej może być wyższy,
  • zrównoważonych – stawki za kliknięcie są optymalizowane tak, aby reklamy pojawiały się w połowie wyników wyszukiwania. Ruch wygenerowany w ten sposób jest tańszy niż w przypadku kampanii agresywnej, a budżet starcza na dłuższy czas,
  • niskobudżetowych – budżet kampanii optymalizowany jest pod kątem maksymalnego rozciągnięcia w czasie. Reklama AdWords wyświetla się na dalszych miejscach w wynikach wyszukiwania, a jej koszt jest możliwie najniższy.
 

W ramach kampanii linków sponsorowanych proponujemy model współpracy oparty o wynagrodzenie prowizyjne:

Lite

Ilość słów kluczowych:

10

Budżet na kliknięcia:

300,00 zł

Obsługa kampanii:

200,00 zł

Premium

Ilość słów kluczowych:

50

Budżet na kliknięcia:

600,00 zł

Obsługa kampanii:

300,00 zł

Gold

Ilość słów kluczowych:

300

Budżet na kliknięcia:

1200,00 zł

Obsługa kampanii:

500,00 zł

W przypadku większych kampanii wynagrodzenie za obsługę negocjowane jest indywidualnie – dla dużych kampanii reklamowych proponujemy stawki w wysokości 10% wartości budżetu na kliknięcia.

HopNaTop w liczbach
95%
fraz będących w TOP10
> 2000
pozycjonowanych fraz
>140
zrealizowanych kampanii AdWords
91%
przedłużonych umów
Bartosz Bartłomiej
X
pozycjonowanie w poznaniu marketing internetowy poznań
Imię i nazwisko
Nazwa firmy (opcjonalnie)
Adres e-mail
Numer telefonu (opcjonalnie)
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Orientacyjny budżet (opcjonalnie)
X