Sieć reklamowa to możliwość wykorzystania tematycznie powiązanych stron internetowych, na których prezentowany jest przekaz reklamodawcy. Taki sposób konstrukcji stwarza szerokie możliwości precyzyjnego targetowania realizowanych działań marketingowych, zarówno przy prowadzeniu kampanii wizerunkowych, jak i tych obliczonych na efekt sprzedażowy.


Kampanie realizowane w sieci reklamowej rozliczane są w trzech modelach:

  • CPC – koszt za kliknięcie,
  • CPM – koszt za tysiąc odsłon,
  • CPA – koszt za wykonaną przez użytkownika akcję.

 

Reklamy mogą przyjmować formę:

  • tekstową,
  • graficzną,
  • video,
  • flash.

 

Kierowanie reklam odbywa się na podstawie:

  • miejsc docelowych – doskonale sprawdza się w przypadku budowania wizerunku, gdy reklamodawcy zależy na obecności w konkretnych witrynach,
  • grupy docelowej odbiorców – zgodnie z określonym profilem zachowań użytkowników,
  • kontekstu – na podstawie słów kluczowych zdefiniowanych przez reklamodawcę następuje selekcja powiązanych tematycznie witryn, na których następuje publikacja treści reklamy.
Czy wiesz że...?

Sieć reklamowa to ponad 1 milion potencjalnych miejsc dla Twojej reklamy.

 

 

Sieć reklamowa Google to największy nośnik reklamy w polskim internecie docierający do ponad 75% użytkowników. Zaawansowane możliwości precyzyjnego kierowania reklam poprzez wybór słów kluczowych, grupy docelowej, a nawet miejsc publikacji powodują, że jest to jedna z najbardziej efektywnych form typu display. Reklamy publikowane w sieci pojawiają się na największych i najbardziej znanych portalach w Polsce, wliczając takie portale jak gazeta.pl czy onet.pl.

HopNaTop w liczbach
95%
fraz będących w TOP10
> 2000
pozycjonowanych fraz
>140
zrealizowanych kampanii AdWords
91%
przedłużonych umów
Genialny Kajuś
X
pozycjonowanie w poznaniu marketing internetowy poznań
Imię i nazwisko
Nazwa firmy (opcjonalnie)
Adres e-mail
Numer telefonu (opcjonalnie)
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Orientacyjny budżet (opcjonalnie)
X