Oferta | Reklama na Facebooku

Pozycjonowanie stron www
Linki sponsorowane Google AdWords
Audyty i optymalizacja
Facebook jako najbardziej znany i największy portal społecznościowy jest jednocześnie jednym z najskuteczniejszych nośników przekazu reklamowego. Ponad miliard użytkowników na całym świecie i blisko 9 milionów w Polsce to gwarancja wielu korzyści marketingowych, wśród których najważniejsze są:
-
skuteczność w pozyskiwaniu nowych fanów i klientów dla Twojego biznesu,
-
budowanie wizerunku poprzez podnoszenie rozpoznawalności marki i umacnianie popularności w społeczności,
-
nawiązywanie trwałych relacji z klientami poprzez stały dialog,
-
kontrola budżetu kampanii oraz mierzalność wyników.
Do najważniejszych cech kampanii marketingu internetowego na Facebooku zaliczyć należy:
-
niskie koszty reklamy – w porównaniu z innymi kanałami reklamowymi o szerokim zasięgu oddziaływania FB jest stosunkowo tani,
-
targetowanie – duże możliwości doboru kryteriów kierowania pozwalają na precyzyjne dotarcie z przekazem. Wśród podstawowych cech wyboru grupy docelowej wymienić należy: wiek, płeć, zainteresowania, geolokalizację, wykształcenie, pracę, a nawet status związku,
-
elastyczny model płatności – w zależności od zakładanego celu marketingowego, którym może być budowanie wizerunku lub generowanie konwersji, klient ma możliwość rozliczenia kampanii w oparciu o model CPC (za kliknięcie) lub CPM (za wyświetlenia),
-
szeroki wybór form reklamowych – zależnie od rodzaju kampanii reklamodawca ma możliwość wykorzystania szerokiego spektrum kreacji graficznych, materiałów video, konkursów i aplikacji.
Czy wiesz że...?
50% fanów na Facebook’u woli fanpage marki od witryny firmowej.
W ramach kompleksowej obsługi kampanii FB oferujemy:
-
opracowanie koncepcji komunikacji marki w zakresie oferowanego przez Facebook potencjału,
-
kreację i prowadzenie narzędzi komunikacji marketingowej w portalu Facebook: fan page, aplikacje dedykowane (w tym aplikacje konkursowe), połączenia API konta FB z witryną internetową,
-
monitoring i bieżącą optymalizację kampanii reklamowych realizowanych w serwisie Facebook,
-
planowanie i zakup powierzchni reklamowej.