Monitoring internetu umożliwia śledzenie działań użytkowników w zakresie ich aktywności związanej z dowolną marką.

 

Monitoring internetu

Monitoring posiada szeroki zakres zastosowań i wynikających z nich korzyści obejmujących:

  • możliwość gromadzenia informacji na temat aktywności marki w Internecie,

  • wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez bezpośrednią komunikację z grupą docelową oraz usprawnienie działań z zakresu obsługi klienta,

  • zidentyfikowanie i dotarcie do potencjalnych klientów oraz możliwość efektywnego wspierania sprzedaży,

  • możliwość badania bieżącej efektywności realizowanych działań marketingowych poprzez ocenę aktywności zachowań grupy docelowej prowadzonej kampanii,

  • szansę dotarcia do opiniotwórczych autorów w internecie i możliwość podjęcia próby przekonania ich do oferowanych produktów i usług,

  • porównanie efektów działań własnych z działaniami konkurencji,

  • wiarygodne raportowanie na podstawie twardych danych jakościowych i ilościowych określających poziom sentymentu i aktywności użytkowników w stosunku do monitorowanej marki,

  • lepszą kontrolę nad budżetem dzięki zastosowaniu w pełni mierzalnych danych pozwalających na lepszą optymalizację budżetu.

Monitoring internetu

 

Monitoring internetu obejmuje popularne portale, fora, blogi i przede wszystkim największe serwisy społecznościowe (Facebook, Twtter, Google+).

HopNaTop w liczbach
95%
fraz będących w TOP10
> 2000
pozycjonowanych fraz
>140
zrealizowanych kampanii AdWords
91%
przedłużonych umów
SEO Misiek
X
pozycjonowanie w poznaniu marketing internetowy poznań
Imię i nazwisko
Nazwa firmy (opcjonalnie)
Adres e-mail
Numer telefonu (opcjonalnie)
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Orientacyjny budżet (opcjonalnie)
X