Oferta | Monitoring internetu

Pozycjonowanie stron www
Linki sponsorowane Google AdWords
Audyty i optymalizacja
Monitoring internetu umożliwia śledzenie działań użytkowników w zakresie ich aktywności związanej z dowolną marką.
Monitoring posiada szeroki zakres zastosowań i wynikających z nich korzyści obejmujących:
-
możliwość gromadzenia informacji na temat aktywności marki w Internecie,
-
wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez bezpośrednią komunikację z grupą docelową oraz usprawnienie działań z zakresu obsługi klienta,
-
zidentyfikowanie i dotarcie do potencjalnych klientów oraz możliwość efektywnego wspierania sprzedaży,
-
możliwość badania bieżącej efektywności realizowanych działań marketingowych poprzez ocenę aktywności zachowań grupy docelowej prowadzonej kampanii,
-
szansę dotarcia do opiniotwórczych autorów w internecie i możliwość podjęcia próby przekonania ich do oferowanych produktów i usług,
-
porównanie efektów działań własnych z działaniami konkurencji,
-
wiarygodne raportowanie na podstawie twardych danych jakościowych i ilościowych określających poziom sentymentu i aktywności użytkowników w stosunku do monitorowanej marki,
-
lepszą kontrolę nad budżetem dzięki zastosowaniu w pełni mierzalnych danych pozwalających na lepszą optymalizację budżetu.
Monitoring internetu obejmuje popularne portale, fora, blogi i przede wszystkim największe serwisy społecznościowe (Facebook, Twtter, Google+).