Wysoki wolumen ruchu przychodzącego w określonych przypadkach może nie powodować wysokiej konwersji. Przyczyna takiego stanu rzeczy bardzo często leży w niskiej użyteczności strony www, która wpływając negatywnie na satysfakcję użytkownika nie skłania go do skorzystania z prezentowanej oferty.

 

Atrakcyjnej graficznie, prostej w nawigacji oraz dostarczającej poszukiwanej treści witrynie internetowej zdecydowanie łatwiej jest zachęcić odwiedzających do wykonania pożądanych czynności – dokonania zakupu, wypełnienia wniosku lub podania adresu e-mail – a więc dokonania konwersji. Konwersje przekładają się z kolei na wzrost dochodów i rozwój Twojego biznesu w sieci.

 

Audyty użyteczności

 

W ramach audytu użyteczności badamy następujące elementy witryny www:

  • architekturę - łatwość nawigacji oraz spójność organizacyjną,

  • wygodę korzystania z dostępnych funkcji,

  • spójność graficzną,

  • ścieżki zachowań użytkowników ze szczególnym naciskiem na ścieżkę zakupu,

  • komunikację i interakcję witryny z odwiedzającym,

  • dostosowanie witryny dla zróżnicowanych typów użytkowników,

  • łatwość wypełniania formularzy,

  • budowanie zainteresowania i zaangażowania użytkowników,

  • sposób prezentacji oferty,

  • pozostałe kanały komunikacji marketingowej.

Czy wiesz że...?

311% wzrostu sprzedaży zanotował jeden z naszych Klientów po wdrożeniu wytycznych zawartych

w audycie użyteczności.

Audyt użyteczności znajduje swoje zastosowanie w następujących sytuacjach:

  • gdy witryna w sposób niewystarczający angażuje użytkowników. Odpowiednia diagnostyka pozwala na ujawnienie krytycznych błędów, które negatywnie wpływają na skuteczność podejmowanych przez użytkowników zachowań,

  • na etapie przygotowania projektu graficznego serwisu. Audyt pozwala na wyeliminowanie błędów, które mogą wpływać na przyszłe funkcjonowanie strony www. Odpowiednie zdiagnozowanie ewentualnych błędów pozwala na uniknięcie kosztownych modyfikacji w przyszłości.

 

 

Prawidłowo przeprowadzony audyt niesie ze sobą szereg korzyści dla właściciela serwisu internetowego. Do najważniejszych należą:

  • zwiększenie współczynnika konwersji, a w efekcie rosnące dochody z działalności w sieci,

  • poprawa satysfakcji klientów poprzez wyeliminowanie błędów oraz usprawnioną komunikację,

  • oszczędność czasu poświęcanego na obsługę klientów, którzy w sytuacji niedostępności pożądanych informacji online zmuszeni są do kontaktu osobistego,

  • budowa pozytywnego wizerunku marki.

HopNaTop w liczbach
95%
fraz będących w TOP10
> 2000
pozycjonowanych fraz
>140
zrealizowanych kampanii AdWords
91%
przedłużonych umów
SEO Misiek
X
pozycjonowanie w poznaniu marketing internetowy poznań
Imię i nazwisko
Nazwa firmy (opcjonalnie)
Adres e-mail
Numer telefonu (opcjonalnie)
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Orientacyjny budżet (opcjonalnie)
X