Kompleksowa analiza strony internetowej jest podstawą skutecznej optymalizacji dla celów pozycjonowania. Wiedza na temat użyteczności, dostępności oraz zgodności ze standardami w odniesieniu do badanej strony www pozwala na wdrożenie koniecznych poprawek i ulepszeń.

 

Audyt pozwala na:

  • zidentyfikowanie błędów i problemów w konstrukcji witryny,

  • ulepszenie indeksacji poprzez roboty wyszukiwarek,

  • poprawienie widoczności w wynikach wyszukiwania,

  • zwiększenie ruchu przychodzącego,

  • poprawienie jakości ruchu na stronie, w tym wydłużenia czasu oraz liczbyodsłon,

Czy wiesz że...?

470% wzrostu w ruchu przychodzącym zanotował jeden z naszych Klientów po wdrożeniu wytycznych zawartych w audycie SEO

W ramach wykonywanego audytu dokonywana jest analiza wielu czynników i parametrów mających wpływ na ustalanie rankingu wyszukiwarek internetowych. Pod uwagę brane są:

  • użyteczność (UX) – sprawdzamy na ile strona przyjazna jest użytkownikowi; pod uwagę brane są takie elementy jak nawigacja, ergonomia, czytelność, prawidłowość opisów i nagłówków,

  • zgodność z wytycznymi w3c, a więc standardami sieciowymi – witryna powinna wyświetlać się tak samo we wszystkich popularnych wersjach przeglądarek w najnowszej wersji,

  • dostępność – szybkość ładowania oraz możliwość korzystania ze strony bez względu na ograniczenia,

  • optymalizacja witryny – szybkość indeksowania oraz widoczność strony www w kontekście działań SEO.

 

Efektem wykonanego audytu SEO jest zestaw wytycznych optymalizacyjnych. Wiedza o mankamentach analizowanego serwisu zawarta w raporcie pozwala na wdrożenie działań, których wprowadzenie jest warunkiem koniecznym do poprawy skuteczności działań z zakresu pozycjonowania.

Lite
  • parametry strony (PR, Alexa itp.),

  • znaczniki meta,

  • wykorzystanie nagłówków h1-h6,

  • przejrzystość nawigacji,

  • linkowanie wewnętrzne,

  • poprawność pliku robots.txt,

  • czas ładowania witryny,

  • duplikaty treści – zarówno wewnętrzne jak i w źródłach zewnętrznych,

  • optymalizacja plików graficznych – rozmiar, opisy,

  • analiza jakości treści,

  • mapa witryny,

  • nasycenie słowami kluczowymi,

  • monitoring pozycji dla najważniejszych fraz w wyszukiwarce,

Premium

Pakiet "Lite"

  • analiza słów kluczowych i sprawdzenie wolumenu wyszukiwani,

  • analiza poprawności kodu,

  • analiza jakościowa linków przychodzących z uwzględnieniem profilu linków,

  • analiza ilościowa linków przychodzących,

  • diagnostyka problemów z widocznością w wyszukiwarkach,

  • poprawność wyświetlania,

  • analiza konkurencyjności słów kluczowych,

Gold

Pakiet "Premium"

  • analiza konkurencji,

  • analiza SEOusability,

  • rekomendacje w zakresie linkowania zewnętrznego,

  • propozycja dodatkowych działań z zakresu SEO,

  • proponowane kierunki promocji witryny,

  • diagnostyka jakości ruchu wewnętrznego serwisu internetowego,

HopNaTop w liczbach
95%
fraz będących w TOP10
> 2000
pozycjonowanych fraz
>140
zrealizowanych kampanii AdWords
91%
przedłużonych umów
Dziadek Piotrek
X
pozycjonowanie w poznaniu marketing internetowy poznań
Imię i nazwisko
Nazwa firmy (opcjonalnie)
Adres e-mail
Numer telefonu (opcjonalnie)
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Orientacyjny budżet (opcjonalnie)
X